KAMPIOENSCHAP
MARVIN VANLUCHENE-BEN VAN DEN BOGAART NOG EEN JAARTJE SAMEN VERDER.
Met een wereldtitel in 2018, een voor het grijpen liggen zilveren WK-medaille in 2019 en een Belgische titel in 2018, heeft de tandem Vanluchene en van den Bogaart in elk geval allerminst reden tot klagen. Daarom besloten beiden om ook in 2020 nog een jaartje samen verder te gaan in het wereldkampioenschap sidecar motorcross. De transfergeruchten doen ondertussen volop de ronde in het immer woelige zijspancrosswereldje, maar na A. Dierckens en R. Bax hebben we nu in elk geval al een tweede Belgische team dat duidelijkheid schept over de nabije toekomst. In Nederland bevestigden o.a. G. van Werven-P. Beunk en het jonge talent S. Wisselink – K. van Gaalen reeds hun samenwerking voor 2020.
Terug naar overzicht
















Christian Verhagen (53) - 27/06/1973
Stuart Brown (54) - 29/06/1972
Maris Rupeiks (49) - 26/06/1977
Eddy Nuyts (71) - 26/06/1955
Walter Netterscheid (73) - 02/07/1953
Loic Chene (37) - 26/06/1989
Paulius Tendzegolskis (58) - 02/07/1968
Martin Hroch (28) - 01/07/1998
Tanel Reesna (35) - 27/06/1991
Ivo Lasagna (45) - 28/06/1981
26/06/2026 Karkkila (Andere)
